Close
Close

Πολιτική επιστροφών - Ελλάδα

Στο the Fashion Project φροντίζουμε να είναι όλα εύκολα και απλά!

Εάν κάτι δεν σου κάνει ή το έχεις μετανιώσει μπορείς να το επιστρέψεις έως και 30 ημερών μετά την αγορά.

 

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ

για να πάρεις άλλο προϊόν

 

1

Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που έλαβες με το πακέτο σου επιλέγοντας «θέλω πιστωτικό κουπόνι» και τοποθέτησε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψεις.

 

2

Κάλεσε την ACS στο 210 9235067 ή την Courier Center στο 210 7512000, για να μας επιστρέψεις δωρεάν (επιλέγοντας χρέωση παραλήπτη) το δέμα σου στην διεύθυνση: The Fashion Project, Σπερχειάδος 11, Περιστέρι, ΤΚ12133, τηλ. 210 57 51000.

Ή κάνε δωρεάν επιστοφή μέσω
 BOX NOW 
(δες εδώ πως)

 

3

Ο κωδικός πιστωτικού κουπονιού θα σου αποσταλεί με email, sms ή viber μόλις παραλάβουμε το δέμα σου, και θα τον τοποθετήσεις στο ειδικό πεδίο στο τελευταίο βήμα καταχώρησης της νέας παραγγελίας σου. Μην ξεχάσεις να πατήσεις «Εφαρμογή».

Πολιτική ορθής χρήσης πιστωτικού κουπονιού:
Η συνολική αξία των προϊόντων της νέας παραγγελίας θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία του πιστωτικού κουπονιού. Διαφορετικά, το πιστωτικό κουπόνι δεν θα εφαρμοστεί επιτυχώς και δεν θα αφαιρεθεί το ποσό από την νέα παραγγελία.
Το πιστωτικό κουπόνι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με άλλα κουπόνια.


* Ενημερώσου σχετικά για την πολιτική επιστροφών της Κύπρου εδώ.


 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Οι επιστροφές χρημάτων έχουν κόστος 5€ που θα αφαιρείται, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το επιστρεφόμενο ποσό.

 
 

1

Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που έλαβες με το πακέτο σου επιλέγοντας «θέλω επιστροφή χρημάτων» και τοποθέτησε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψεις. Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή, συμπλήρωσε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σου (IBAN) στο τέλος της φόρμας.

 

2

Κάλεσε την ACS στο 210 9235067 ή την Courier Center στο 210 7512000, για να επιστρέψεις με δική μας χρέωση (επιλέγοντας χρέωση παραλήπτη) το δέμα σου στην διεύθυνση: The Fashion Project, Σπερχειάδος 11, Περιστέρι, ΤΚ12133, τηλ. 210 57 51000.
tip! Δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε το κόστος των μεταφορικών κατά την αποστολή!

Ή κάνε επιστοφή μέσω
 BOX NOW 
(δες εδώ πως)

 

 

3

Όταν παραλάβουμε το προϊόν θα λάβεις σχετικό email, sms ή viber. Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών. Θα σε ενημερώσουμε με νέο email, sms ή viber όταν ολοκληρωθούν οι απαραίτητες από πλευράς μας ενέργειες.

* Ενημερώσου σχετικά για την πολιτική επιστροφών της Κύπρου εδώ.


Αν αγόρασες κάτι στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα δεν ισχύει η επιλογή της επιστροφής χρημάτων. Έχεις την επιλογή να κάνεις αλλαγή σε οποιαδήποτε αγορά έχεις πραγματοποιήσει, έχοντας απαραιτήτως μαζί σου το παραστατικό αγοράς!
 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής. Το ειδικό αυτό έντυπο επιστροφής υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.

Στην περίπτωση που δεν έχετε πλέον το συγκεκριμένο έντυπο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το customer support στο email [email protected] ή στο 2105751000.
 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
 
Υλικά που θα χρειαστείτε:
  1. Η αρχική συσκευασία των προϊόντων
  2. Η φόρμα επιστροφής που παραλάβατε με την παραγγελία σας
  3. Μια courier bag ή σακούλα για την τοποθέτηση των επιστρεφόμενων προϊόντων
Οδηγίες:
 
Βήμα 1: Τοποθετήστε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία
Προτού τοποθετήσετε τα προϊόντα στη συσκευασία, βεβαιωθείτε ότι είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχουν υποστεί ζημιά.
Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Αυτό περιλαμβάνει το κουτί, τις ετικέτες και οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ συνοδεύει το προϊόν.
 
Βήμα 2: Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής
Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
 
Βήμα 3: Τοποθετήστε τα προϊόντα και τη φόρμα επιστροφής στη courier bag ή σακούλα
Μόλις έχετε τοποθετήσει τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία, τοποθετήστε τα προϊόντα και την φόρμα επιστροφής μέσα στην courier bag ή σακούλα.
Βεβαιωθείτε πως η courier bag ή σακούλα είναι κλεισμένη και ασφαλής για τη μεταφορά.
 
Είναι πολύ σημαντικό να μην καταστρέφετε την εργοστασιακή συσκευασία (κουτί) των παπουτσιών.
Η αρχική συσκευασία παρέχει την κατάλληλη προστασία και αποτελεί μέρος της αξίας του προϊόντος. Η χρήση της σωστής συσκευασίας μειώνει τον κίνδυνο ζημιάς κατά την επιστροφή και εξασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα της υπηρεσίας μας.
 
Μην γράφετε ή κολλάτε τίποτα στα κουτιά των παπουτσιών:
Απλά μην γράφετε ή κολλάτε ετικέτες, voucher ή άλλα υλικά στην εργοστασιακή συσκευασία των παπουτσιών. Αυτό βοηθά να παραμείνει το κουτί σε καλή κατάσταση.
 
Αποφύγετε να τυλίγετε τα κουτιά με ταινία συσκευασίας:
Μην τυλίγετε τα κουτιά των παπουτσιών με ταινία ή άλλα υλικά. Η ταινία μπορεί να προκαλέσει ζημιές στο κουτί.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε πίστωση (κωδικό κουπονιού) θα λάβετε email, Viber ή Γραπτό Μήνυμα (sms) με το «πιστωτικό κουπόνι» σας κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούρια παραγγελία. Το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία αγοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) υποχρεούστε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες τις συνεργαζόμενης με εμάς ταχυμεταφορικής - ACS (τηλ. 210 9235067) ή Courier Center (τηλ. 210 7512000) ή μέσω BOX NOW (δες εδώ πως). Υπάρχει κόστος μεταφορικών επιστροφής που ανέρχεται στα 5€ (πέντε ευρώ). Το ποσό αυτό δεν θα το καταβάλετε στην courier κατα την αποστολή, αλλά θα αφαιρεθεί - κατόπιν αντιλογισμού - κατά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.
  • Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας ή στον λογαριασμό σας στην PayPal, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Σε περιπτώσεις που η παραγγελία έχει εξοφληθεί με κάρτα, αλλά έχει γίνει χρήση πιστωτικού κουπονιού, δεν υπάρχει δυνατότητα απευθείας αντιλογισμού, καθώς δεν μπορεί να πιστωθεί όλο το οφειλόμενο ποσό που προκύπτει. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σε λογαριασμό που μας υποδεικνύει ο πελάτης, και ενδέχεται να προκύψουν κρατήσεις και ενδεχόμενη καθυστέρηση, εάν ο λογαριασμός είναι σε τρίτη τράπεζα, εκτός της Alpha Bank.. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει). Δεν γίνονται δεκτά δέματα από άλλες εταιρείες ταχυμεταφοράς.
  • Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (με τα καρτελάκια των ρούχων και τη ζελατίνα τους σε Ρούχα & Αξεσουάρ και στην εργοστασιακή τους συσκευασία σε Παπούτσια, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.
  • Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
  • Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS (τηλ. 210 9235067) ή  Courier Center (τηλ. 210 7512000) ή μέσω BOX NOW (δες εδώ πως) και δεν γίνονται δεκτά δέματα από άλλες εταιρείες.
  • Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, κατά παράβαση του παραπάνω, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Για να μην υπάρξει η χρέωση των 5€, θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει γραπτώς με ηλεκτρονική αλληλογραφία (στο email [email protected]) κατά την αποστολή του δέματος. Σε αυτό το email θα πρέπει να μας παρέχετε τον αριθμό αποστολής του δέματος, τη μεταφορική εταιρεία με την οποία έχει σταλεί το δέμα, καθώς και την απόδειξη πληρωμής της αποστολής. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση, η εταιρεία μας δεν θα σας επιβαρύνει με το κόστος των μεταφορικών (5€) κατά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όπως μη έγκαιρης ή ελλιπούς ενημέρωσης, η εταιρεία μας θα σας επιβαρύνει εξ ολοκλήρου με το κόστος των μεταφορικών (5€) σύμφωνα με τη συνήθη και μοναδικά αποδεκτή διαδικασία. 
  • Για την επιστροφή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
  • Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται στις αποθήκες μας. Δηλαδή να σημειωθεί ως τόπος παράδοσης η διεύθυνση The Fashion Project , ΣΠΕΡΧΕΙΑΔΟΣ 11, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΤΚ 12133, (+30) 210 57 51000. Για αυτόν τον λόγο, η επιστροφή εμπορευμάτων μέσω απλού δέματος ΕΛΤΑ δεν είναι αποδεκτός τρόπος αποστολής της επιστροφής από τον πελάτη.
  • Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές για τα εξής: εσώρουχα, κάλτσες, καλλυντικά, σκουλαρίκια, πετσέτες και συναφή προϊόντα.
  • Στα μαγιό δεχόμαστε αλλαγές υπό την προϋπόθεση πως δεν έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο υγιεινής.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν παραληφθεί και πληρωθεί στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα, το δικαίωμα επιστροφής δεν εφαρμόζεται εξ αποστάσεως, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε εξ αποστάσεως. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, εντός 10 ημερών, αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα.
  • Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Alpha Bank. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε τρίτη τράπεζα, εκτός της Alpha Bank. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
  • Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.
  • Στην περίπτωση της προσφοράς 1+1 στην μισή τιμή, αν αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων για ένα προϊόν κανονικής αξίας, θα πρέπει να επιστρέψετε και το προϊόν που αγοράσατε με τη μισή τιμή, διότι αυτό αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συγκεκριμένης προσφοράς.
  • Στην περίπτωση που προσφέρεται ένα προϊόν ως δώρο σε μια προσφορά (πχ. 3+1 δώρο), δεν προβλέπεται η έκδοση πιστωτικού κουπονιού για αυτό, καθώς το δώρο αυτό έχει μηδενική αξία (0,01€). Στην περίπτωση που επιθυμείτε να σας επιστραφούν τα χρήματα της συναλλαγής σας, θα χρειαστεί να μας επιστρέψετε το προϊόν που έχετε λάβει ως δώρο (αφορά τις περιπτώσεις που η επιστροφή χρημάτων είναι μερική ή ολική).
 

Για να διαβάσετε την πολιτική επιστροφών της Κύπρου πατήστε εδώ

210 575 1000
τηλεφωνικές παραγγελίες