Close
Close
Evolution Awards 2019

Πολιτική επιστροφών - Ελλάδα

Στο the Fashion Project φροντίζουμε να είναι όλα εύκολα και απλά!

Εάν κάτι δεν σου κάνει ή το έχεις μετανιώσει μπορείς να το επιστρέψεις έως και 14 ημέρες μετά την αγορά.

 

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ

(για να πάρεις άλλο προϊόν)

 

1

Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που έλαβες με το πακέτο σου επιλέγοντας «θέλω πιστωτικό κουπόνι» και τοποθέτησε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψεις.

 

2

Κάλεσε την Γενική Ταχυδρομική της περιοχής σου ή πήγαινε στο κοντινότερό της κατάστημα, για να μας επιστρέψεις δωρεάν (χρέωση παραλήπτη) το δέμα σου στην διεύθυνση: The Fashion Project, Οικονομίδου 17, Περιστέρι, ΤΚ12132, τηλ. 210 57 51000

 

3

Ο κωδικός πιστωτικού κουπονιού θα σου αποσταλεί με email, sms ή viber μόλις παραλάβουμε το δέμα σου, και θα τον τοποθετήσεις στο ειδικό πεδίο στο τελευταίο βήμα καταχώρησης της νέας παραγγελίας σου. Μην ξεχάσεις να πατήσεις «Εφαρμογή».

* Ενημερώσου σχετικά για την πολιτική επιστροφών της Κύπρου εδώ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 
 

1

Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που έλαβες με το πακέτο σου επιλέγοντας «θέλω επιστροφή χρημάτων» και τοποθέτησε την μαζί με τα προϊόντα στο δέμα για να μας τα επιστρέψεις. Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή, συμπλήρωσε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σου (IBAN) στο τέλος της φόρμας.

 

2

Κάλεσε την Γενική Ταχυδρομική της περιοχής σου ή πήγαινε στο κοντινότερό της κατάστημα, για να επιστρέψεις το δέμα, με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη) στην διεύθυνση: The Fashion Project, Οικονομίδου 17, Περιστέρι, ΤΚ12132, τηλ. 210 57 51000

 

3

Όταν παραλάβουμε το προϊόν θα λάβεις σχετικό email, sms ή viber. Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή. Θα σε ενημερώσουμε με νέο email, sms ή viber όταν ολοκληρωθούν οι απαραίτητες από πλευράς μας ενέργειες. Η επιστροφή του δέματος κοστίζει 5€ και το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το συνολικό ποσό που θα σου επιστραφεί.

* Ενημερώσου σχετικά για την πολιτική επιστροφών της Κύπρου εδώ.

Αν αγόρασες κάτι στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα ή αν έκανες ηλεκτρονική/τηλεφωνική παραγγελία την οποία παρέλαβες & πλήρωσες στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα δεν ισχύει η επιλογή της επιστροφής χρημάτων. Έχεις την επιλογή να κάνεις αλλαγή ή να ζητήσεις έκδοση πιστωτικού(για χρήση αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα). Η εξυπηρέτηση σου θα γίνεται αποκλειστικά από το συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα, έχοντας απαραιτήτως μαζί σου το παραστατικό αγοράς!
 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.

Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα της επιστροφής να συμπεριλάβετε τη φόρμα επιστροφής. Το ειδικό αυτό έντυπο επιστροφής υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε.

Στην περίπτωση που δεν έχετε πλέον το συγκεκριμένο έντυπο, μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε κωδικό κουπονιού θα λάβετε email, Viber ή Γραπτό Μήνυμα (sms) με το «κουπόνι επιστροφής» σας κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούρια παραγγελία. Το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
  • Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση) πρέπει να γνωρίζετε ότι η διαδικασία έχει 5€ κόστος μεταφορικών. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί (συμψηφισμός) από την την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας ή στον λογαριασμό σας στην PayPal, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Αποστέλλοντας το δέμα θα ενημερώσετε ότι η χρέωση είναι του παραλήπτη (δική μας). Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 
  • Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (με τα καρτελάκια των ρούχων και τη ζελατίνα τους σε Ρούχα & Αξεσουάρ και στην εργοστασιακή τους συσκευασία σε Παπούτσια, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.
  • Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
  • Κάθε επιστροφή γίνεται μέσω courier καλώντας την Γενική Ταχυδρομική στο +30 210 4851100 Αποστολή δέματος: The Fashion Project, ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ 17, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΚ 12132, Τ: 210575100
  • Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) Γενική Ταχυδρομική.
  • Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.
  • Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται στις αποθήκες μας. Δηλαδή να σημειωθεί ως τόπος παράδοσης η διεύθυνση The Fashion Project , ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ 17, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΤΚ 12132, (+30) 210 57 5100. Για αυτόν τον λόγο, η επιστροφή εμπορευμάτων μέσω απλού δέματος ΕΛΤΑ δεν είναι αποδεκτός τρόπος αποστολής της επιστροφής από τον πελάτη.
  • Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε αλλαγές/επιστροφές για τα εξής: εσώρουχα, μαγιό (στην περίπτωση που έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο υγιεινής), κάλτσες, καλλυντικά, σκουλαρίκια, πετσέτες και συναφή προϊόντα.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν παραληφθεί και πληρωθεί στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα, το δικαίωμα επιστροφής δεν εφαρμόζεται εξ αποστάσεως, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε εξ αποστάσεως. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, εντός 10 ημερών, αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα.
  • Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Alpha Bank. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός της Alpha Bank. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
  • Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.
 

Για να διαβάσετε την πολιτική επιστροφών της Κύπρου πατήστε εδώ

210 575 1000
τηλεφωνικές παραγγελίες

Χρήση Cookies

Το thefashionproject χρησιμοποιεί cookies για να σου εξασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία στη σελίδα μας. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
OK